Historia Amal

Islam bez tajemnic, Islam w Polsce, Moja historia

Assalamu Aleykum,

Moja historia zaczęła sie całkiem normalnie… Od dawna czułam, że nie pasuję do religii chrześcijańskiej. Zawsze było coś nie tak.. Nie podobało mi się to, jak się traktuje kobiety, jak księża opowiadają kłamstwa o Jezusie.

Przez przypadek poznałam na Facebook siostrę, która pomogła mi w otrzymaniu książek o islamie. Zainteresowałam się tym i wysłałam do niej prośbę. Odpisała mi i zaczęłyśmy rozmawiać. Zaprosiła mnie na dzień otwarty do meczetu. Poszłam tam i… poczułam, że jestem u siebie, że chcę być częścią tej społeczności… Porozmawiałyśmy jeszcze i zaczęłam szukać informacji o islamie.

W zasadzie największy wpływ miał na mnie jeden brat, który do dziś mi pomaga 🙂 Na kolejnym dniu otwartym (w meczecie) podjęłam decyzję o wypowiedzeniu szahady, ale wahałam się jeszcze. W końcu udało się i od końca lutego powróciłam do wiary mojego Stworzyciela i wszystkich braci i sióstr na przestrzeni wieków. Jestem szczęśliwa.

Niestety  moja rodzina miała i nadal ma duży problem z akceptacją mojej przemiany. O ile moja siostra i siostrzenica akceptują, że nie jadam pewnych rzeczy i dziwią się tylko moim ubiorom w lato, o tyle reszta nigdy nie powiedziała mi ani jednego dobrego słowa. Mam żal o to do nich… Tylko moja ciocia zaakceptowała mnie bez problemu…

Kocham islam i nie wyobrażam sobie, że mogłabym być kimś innym. Islam jest dla mnie najlepszą rzeczą w życiu i codziennie dziękuję Allahowi, że pozwolił mi powrócić do swojej religii. Jestem dumna, że jestem częścią tej społeczności, mimo że jesteśmy opluwani i uważani za zło tego świata. Jak mówiła Irena Sendlerowa: „Rasa i religia nie maja znaczenia, jeśli jesteśmy złymi ludźmi.”

Jako nowej muzułmance przeszkadza mi to, że często ludzie mówią różne rzeczy, które nie pokrywają się ze słowami proroka Muhammada, pokój z Nim. Przeszkadza mi również to, że często od nas -nowych- wymaga się znajomości wielu rzeczy w krótkim czasie.

Niech Allah prowadzi nas wszystkich drogą prostą.

Amal


Jesli jestes konwertyta/ka, nadeslij do nas swoja historie. Wiecej informacji TUTAJ.

Skomentuj

